9 Ağustos 2009 Pazar

mock caterpillar

"oh baby baby it's a wild world
i'll always remember you like a child girl"

demek istediğimdir. ayrıca

"olur ya bir gün gelir ya
olur ya kader bu ya
olur ya benden başkasını
gözün görmez olur ya"

dediğimdir.

olmadı kendisine tahrif edilmiş manzumeler evreninden şu örnekle seslenmek istediğimdir:

ben sana talibim bilemezsin
nick’ini her dakika görüyorum
gözlerimin önünde hep gözlerin
seni badilere ekledim bilemezsin
günümü hep seninle geçiriyorum
bu sözlük o eski sözlük müdür
yıllar geçtikçe yeni yazarlar katılıyor
altıncı nesilden sonra sözlük bozuluyor
ben sana talibim sen yoksun

çaylak olmak kimi zaman rezilce korkuludur
insan bir entry sonrasında ansızın log out olur
tutsak moderatör buyruğunda entry kasmaktan
kimi zaman klavye parçalar hırsından
birkaç şükela çıkarır belki yazdıklarından
hangi badiye sorsa kimi zaman
sözlükteki yalnızlığın munzur gürültüsü

istiklal’de yavşak bir akordeon çalıyor
sanki tanıdık bir şarkı çalıyor
durup mango’nun karşısında deliksiz dinlesem
sana yalanmamış bir dondurma getirsem
sinema biletleri avuçlarımda duruyor
ben mi izlesem yoksa tinercileri mi göndersem
ben sana talibim sen yoksun

belki ağustosta mavi gözlü hatunsun
ah onları bilmiyor kimseler bilmiyor
markası okunuyor gözlerinden
belki söğütlüçeşme’de metrobüse biniyorsun
phileas’lar yolda kalıyor, bezmişsin
belki yorgunsun, duş almalısın, terlemişsin
kumral saçların rüzgarda dağılıyor

ne vakit bir entry yazmayı düşünsem
bu yavşakların arasında belki zor
ayar vermeden ve götümüze girmeden
ne vakit bir entry yazmayı düşünsem
kenarda dursun deyip vazgeçiyorum
eksibition’ı açıp açıp sana bakıyorum
hayır bu böyle olmayacak
ben sana talibim bilemezsin


(ekşi sözlük’teki entry’mden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder