9 Ağustos 2009 Pazar

mock caterpillar

çok güssel bir kıs. cancişim olsun istiyorum. şu galaktik yalnızlıkta, imparatorluk kargaşasında..

kendisine yazdığım bir mektubu sözlükçülerle de paylaşmak istiyorum..

--- elmek ---

ilan-ı force ediyorum naboo'ya da gelir misin? eşsiz çimlerde benle seğirtmeye söz verir misin?

evet bebek seni çekemiyorlar biliyorum. senin güzelliğini kıskanıyorlar. hem güzel, hem akıllı, hem kültürlü, hem hem hem hem olmanı hazmedemiyorlar. ve sanırım ben de seni çekemiyorum bebek. seni kıskanıyorum. benle değil de sistemin adamlarıyla bir arada olduğun için; için için senin bulunduğun partileri, hani ben savaştayken benim korumam altında güvenle katıldığın o partileri takip ediyorum. sonra da efemine üniformasıyla bir dream ball'cu gelip de bana saygısızlık yapsın diye değil..

ama bir gün gelecek ben de karşına çıkacağım. aynı renk botlarımı ve pelerinimi giymiş bir şekilde o zirvelerden birinde belki de karşındaki ben olacağım. sana mind trick yapacağım. "sen zekisin, sen zekisin" diyeceğim. tabii sen bunu tekrarlayacağın için sonuçsuz kalacak ama olsun, yılmayacağım. barmene daha önceden hazırlattığım java suyunu havada uçuracak, o zarif ellerinin arasına o ıslak maviliği göndereceğim. işteee biz o gün tükeneeeceğizzz..

senin için bir de şiir yazdım bebek.. halet-i ruhiyemin derinliklerinden gelen şu dizelere can verdiren bebek..

uzun ve yorucu görevler arasında vazgeçtim jedi olmaktan
ve karşımda çürümüş mumya gibiydi yoda’m
ben seninle bir gün tatooine’deki izbe bir barda
ben seninle sadece sezmek zorunda kalanların sezdiği bir komplonun ortasında
ben seninle tusken raider’ların o görkemli coğrafyasında
ben seninle mustafar sisteminin can alıcı yakıcılığında
ben seninle herhangi bir jedi kanının midi-kloryanlarında olabilme ihtimalini sevdim
ben senin beni bilebilme ihtimalini sevdim

--- elmek ---

ve tüm bunların ışığında şu entriyi lordumun en büyük öğütüyle sonlandırmak isterim: "do not hesitate, show no mercy"


(ekşi sözlük’teki entry’mden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder