20 Ekim 2009 Salı

sözlükçülerin twitter sayfaları

"güzel yüzlü mavi gözlü insanların olur da benim olmaz mı?" kabilinden hareketle bir tane de ben açayım, artık sözlükte yaşayamadığım sosyalleşme ortamını feedleye feedleye tadayım dediğim bir garip sevdanın ürünü sayfalar. (tanım yapalım da kıçımıza kaçmasın değil mi? ey sözlükçü!)

efenim aklıma gelmişken bu feed olayını ben feed-->seed-->sidik geçişleriyle* fena halde işemeye benzetiyorum. hani insanın büyük ihtiyacı çok olmaz ama gün içinde sürekli çişini yapabilir ya, bu feed olayları da ona benziyor. ne yapsak yazıyoruz yahu. aha! şimdi esnedim, dur onu da yazayım.

velhasıl kimilerimiz de boncuk arama sevdasıyla çıktık yola, sonumuz hayrola..

http://twitter.com/esjinaeotr

* sanırım bu zihni geçişlere "transfer" deniyordu. en azından ben psikoloji dersinden öyle hatırlıyorum. sahiden sistem değişikliği ayağına haftada bir saat olan psikoloji dersi iki saate çıkmıştı. hayır bir yıl boyunca derslerin en az yarısını ben anlattım, ona yanarım. hocamız da anthony perkins'in annesine benziyordu, hani psycho filmindeki kadın.

**bu arada belirtmeden geçemeyeceğim. tweet'ler aracılığıyla küfretmeyin reca ederim. zira (bkz: #16646096) daki şartlar aynen burada da geçerli.


(ekşi sözlük’teki entry’mden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder